"Egy őrült hangvételű, kellemes blog"

Hereföld blog

Levelet Kaptam Life!

2010. január 20. - Dharman

Félreértés ne essék, az alábbiakat Marcella Blogolvasó Kispajtás kapta, de megosztotta velünk! Köszönjük!

"Hello My Dear
My name is miss Alise megnéztem a profilodat ma. (www.weboldal.hu) lettek azok az ön, én is szeretnék többet tudni rólad, és én azt akarom, hogy küld egy levelet az email cím tehát én tud ad ön a képem, hogy tudja kinek l am. Itt az e-mail címemet, azt hiszem nem hagyhatja el here.I várlak your mail to my e-mail cím above.miss Alise (Ne felejtsük el a távolság vagy a szín nem számít, de a szerelem kérdésekben sokat az életben, Please reply me with my email ide a címét"

Szeretjük a robotokat :)

A bejegyzés trackback címe:

https://herefold.blog.hu/api/trackback/id/tr786582731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása