"Egy őrült hangvételű, kellemes blog"

Hereföld blog

Pokemon Go - Az Első EX Raid-em

2018. április 15. - Dharman

Bár volt egy kisebb szünet, mostanában újra komolyabban tolom a Pokemon Go-t. Ennek köszönhetően a hetekben megszereztem az első legendás, majd mitikus lényemet. Ezt a Niantic megjutalmazva küldött nekem egy meghívót egy exkluzív raidre, ami ma volt egy Hyde park melletti kisebb parkban.

screenshot_20180415-160606.png

Úgy voltam vele, hogy pocsékolás lenne, ha ezt az értékes meghívót hagynám elveszni, csak mert lusta vagyok megmozdulni, és bár nem sok esélyt láttam arra, hogy megszerezzem Mewtwo-t, hisz elég béna vagyok a labdák dobálásában, nomeg ezt a lényt állítólag nagyon nehéz begyűjteni, nekiindultam, hogy így, vagy úgy, de megpróbáljam végigvinni a küldetést. Nem vagyok nagy Pokemon fan, de az első évad lényeit jól ismerem, hiszen azokat a részeket még TV-ben is láttam, így már csak ezért sem hagyhattam ki ezt a lehetőséget. Délután négykor kezdődött az event, de már fél órával előtte gyülekeztek az emberek. A harc kezdetére már vagy harminc trainer várakozott, így 3 csoportra kellett szakadnunk aszerint, hogy ki melyik csapathoz tartozik (piros, sárga, kék). A szörnyet könnyedén legyőztük, majd jött a befogás. Az első két labdából végül sikerült dobbantania a dögnek, de a harmadik labdával úgy eltaláltam, hogy abból már nem volt menekvés. Magam is meglepődtem, hisz nagy szerencsém volt. Sokaknak nem sikerült. A legjobban azt a családot sajnáltam, ahol anyuka és apuka is ezerrel tolta, de ez alkalommal csak élménnyel gazdagodhattak.

Végül kézfogás, vállveregetés és búcsúzás. Mindenki derekasan küzdött és talán ma is születtek új barátságok ezekből az ismeretlen találkozásokból, ahol tök mindegy, hogy brit, indiai, lengyel, magyar, szír vagy akárki vagy, hiszen a cél közös: Érezd jól magad és Catch 'Em All!

20180415_160615-effects.jpg

screenshot_20180415-162846.png

screenshot_20180415-165004.png

A bejegyzés trackback címe:

https://herefold.blog.hu/api/trackback/id/tr113836676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása